Keblinger

Keblinger

Satu Blog Dari 500, 000

| 02 April 2008

Hari ini saya difahamkan bahawa Utusan Malaysia melaporkan bahawa terdapat  500,000 pengendali laman blog yang aktif di Malaysia dan   yang tertinggi di dunia selepas Kesatuan Eropah dan Indonesia. Salah satu dari 500,000 itu adalah blog ini. Dengan ini saya rasa kehadiran blog ini tidak disedari oleh pelayar-pelayar internet kecuali yang tersesat sekali sekala. Tetapi saya tak kisah kerana blog ini adalah satu medan saya berinteraksi dengan anak-anak saya disamping saya meluahkan apa sahaja yang terbuku dihati saya.

1 comments:

{ Admin } at: April 8, 2008 at 11:18 AM said...

Salam saudara,

Walaupun sekerdil mana blog kita (buat masa ini) sekurang-kurangnya apabila ada yang tersesat- dapat juga dikutip sebarang dua ilmu di blog anda.

Ha..itu yang lebih penting.

Saya sendiri-rasa malu kalau ada yang menziarahi blog saya yang saya anggap sebagai entah apa-apa ..

Teruskan menulis

 

Copyright © 2010 N29